30 Kasım 2008 Pazar

özlem, kavuşulduğunda güzelleşen bir duygudur

Müzoşumla dedişim geldiii!!!
Babaannemle dedemi ramazandan beri görmüyordum. Şimdi havalar soğuduğu ve trakyaya kar yağmak üzere olduğu için neredeyse silah zoruyla dedemi kandırıp bizimkileri İstanbul' a getirtmeyi başardık mutluyuz=).
Bugün babam gitti aldı geldi onları. Aslında ben de gidecektim ama babam uyandırmamış beni, diğer taraftan da büyük anneannemin vefatından bir yıl geçti, mevlüt vardı ben de orda bulunmak istiyordum; fakat yine uyuyor olduğum için annem de bensiz gitti. Kısacası sabah bir kalktım ve- yalnızlar rıhtımına hoşgeldiniz!!=)
Her neyse yarın müzeyyenle ilk gezmelerimize başlayacağız. Kuaföre gidip saçımı kestiriceğiz, hala çelişiyorum kendimle fena şeyler yaptırıp gelebilirim saçlarıma ama cesaret edemiyorum pek.=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder