23 Kasım 2008 Pazar

lazy sunday dedikleri bu olsa gerek!

Geçen iki kış boyunca öss ye gireceğiz güzel puanlar yapacağız aşkıyla cumartesi-pazar nedir ne değildir unutmuşken şu anda "pazar keyfi" nin doruklarındayım. Gerçekten de sonbahardan kışa geçiş dönemi olan yılın bu zamanlarında bütün gün evde oturduğum ve ev keyfi yaptığım en son zamanı hatırlamıyorum bile. Tamam öss bittikten sonra bütün yaz boştum, okulum açılınca da haftasonlarım tamamen bana aitti ama işte hiç bugünkü gibi değillerdi.=)
Dün gece disko kralı izlemenin de verdiği uykusuzlukla öğlene doğru hiç bir alarm ya da uyandırma olmadan uyandım. Uyanır uyanmaz ders kitabı aramak zorunda da değildim, sınavlar daha yeni bitmişti ve çalışmam gereken hiç bir şey yoktu. Odamdan çıktığımdaysa hazır bir kahvaltı sofrası görmek, işte "pazar" dedirtti cidden=). (Nasıl bir diyet yaparsak yapalım, nasıl bir beslenme şeklimiz varsa, kahvaltı bu beslenmenin en güçlü parçası olmalıdır.)
Sonrasında yaklaşık bir saat süren battaniye altı gazete-çay ve arka fonda Ender Saraç'ın programını dinlemek ise içimde tarifi zor duygular yaşamama sebep oldu=) Pazar günleri sadece magazin programları yokmuş efendim, gayet enteresan şeyler de izleyebiliyormuş insan bunu gördüm. Örneğin Ender Saraç'ın programından sonraki "pack shot" isimli büyük ihtimalle çok çok az kişi tarafından izleniliyor olan program çok basit fakat eğlenceli bir izlenmelikti.
Şu anda ise mtv' nin "rock feat. aşk" ve dreamtv' nin "coldplay" haftasonu konseptleriyle bambaşka boyutlarda yaşamaktayım. Biliyorum ki bir çok insan ne kadar sıkıcı bulur şu anımı, büyük ihtimalle haftaiçi meltemi de manyak mıyım lan ben diyecek bir kaç gün sonra ama olsun;
hava hep soğuk olsun, elma desenli kupama hep çay dolsun, üşüyen ayaklarımla sıcak su torbası hiç ayrılmasın, kulaklarımdan da coldplay eksik olmasın, her gün pazar olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder