16 Kasım 2008 Pazar

matematiğin iktisadi tarihimsi muhasebesi

Şu an aslında deli gibi ders çalışıyor olmam lazım ama, bir insanın hiç mi içinden gelmez çalışmak ya:/
Şunu yapayım da sonra otururum derse, ay bu vardı şuna da bakayım bahaneler bahanelerrr...
Bölümümü seviyorum aslında ama "napıyorum burda ben?" sorusunu çok fazla sormaya başladım. Adaptasyon döneminde olduğum bir gerçek ama hala "ait" hissetmemek canımı sıkıyor. Üst sınıflar bu yılki dersler temel dersler olduğu için sıkılıyorsunuz asıl dersler 2. sınıftan sonra deseler de soru kafamdan çıkmıyor. Bölümümü değiştirebilme fırsatı yaratmak için notlarımı çıkarabildiğim kadar yükseğe çıkarmalıyım ama ders çalışmak da istemiyorum.
Çok saçma bir uygulama ama, bölümünü sevmeyip değiştirmek isteyen insan nasıl asılsın sevmediği derslere? Notlarını yüksek tutması için öncelikle derslerini sevmesi gerekmez mi?
Ders çalışmam lazım, cidden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder