27 Mart 2009 Cuma

kamera...motor!

*annemle tamamen farklı sinema zevkine sahibiz, ne zaman aksiyon heyecan filmi izlesek ben, bir hikayesi olan naif filmler izlesek annem uyuyakalıyoruz.
*twilight ı okudum-izledim, ortaokuldaymışçasına edward cullen a aşık oldum evet, ipekle yi beni edward ısır beni edward şeklinde dolaşıyoruz. Oynayan çocuğun yakışıklığı bir yana imkansızlık derecesinde mükemmel bir erkek profili çizişine kayıyoruz zaten. Kitabın yazarı da buna oynamış devamlı, ay edwardın muhteşem kokusu, muhteşem elleri muhteşem yüzü...(evet en çok kullanılan kelime muhteşem kitapta:)) bu yüzden erkeklerin beğenmemesi çok normal bir kitap/film, ve tabii ki kitap filmden çok daha güzel.
*slumdog millionaire kadar güzel film müziklerine sahip bir film daha izlemedim. A.R. Rahman ın bu satırlarını okuma ihtimalinin limiti sıfıra yaklaşıyor olsa da, kendisini burdan tebrik ediyorum, evinin en güzel yerine koysun o oscarı yakışır efendim. Ayrıca filmi izlemeden önce mia nın paper planes ini bana dinletmiş olan merveme selam olsun.
*slumdog millionaire in kendisini ne kadar sevdiğimi söylemeye gerek bile duymuyorum.
*Aynı Merve bana o gün Sia yı da dinletti ki kendisinin sesini dinlemeden bir günüm geçmiyor artık, bu da çifte selam olsun!
*Benjamin Button' a acıdım, o kadar güzel bir fikir (yaşlı doğup gençleşmek) çok daha güzel bir senaryoyu hakediyordu, ayrıca Brad Pitt beni fena hayal kırıklığına uğrattı. Ama filmden etkilenmediğimi söylemek de yalan olur. Bir de Cate Blanchett ne kadar güzel bir kadınsın sen yaa!
*Changeling de Angelina Jolie ve dudakları oynamış başka kimse yok:)
*Milk' te Sean Penn den başkası oynamış olsaydı gerçekten feci sıkıcı bir film olurdu. Fakat izlediğim için mutlu olduğum bir film oldu çünkü hem oyunculukta son noktayı gördüm, hem de tarihte izi geçmiş önemli bir adamı tanımış oldum.
*Doubt hakkında spoiler vermeden yorum yapamayacağım, bu yüzden izlememiş olup da izlemek isteyenler gerisini okumasın bana küfretmek istemiyorlarsa,
Filmin, sonunda sisterla beraber bizi de şüphe içinde bırakması çok etkileyiciydi, gerçek ne olursa olsun öğrenseydik eğer bu kadar güçlü bir son olmazdı bence. Ayrıca kendi kendime bir ödül geliştirdim ve bu ödülü bu filmin oyuncularına vermek istiyorum "toplu oyunculuk ödülü"... Resmen ana karakterlerdeki oyuncuların üçü o kadar iyi oynuyorlar ki etkilenmemek elde değil. Hatta Meryl Streep ve Philip Seymour Hoffman ın bir çeşit konuşma düellosu yaptıkları sahnede koltuğumdan doğruldum bir silkindim resmen. O kadar iyiler ki her ikisi de sizi inandırıyor ve hangisinin haklı olduğuna karar veremiyorsunuz. Filmin sonuna kadar da şüphe içinizde duruyor hep. Ayrıca sırf dedikodu nun tasvir edilişi için bile izlemeye değerdi.
*Woody Allen dan haz etmesem de Vicky Cristina Barcelona yı çok sevdim, resmen bir Barce ye gidesim geldi ayrıca Javier Bardem kadar çirkin ve seksi bir adam daha yok=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder